مشاوره انتخاب نام برند

مزیت های داشتن یک برند (انتخاب نام برند) بر سه قسم می باشد:

۱- کاربردی بودن آنها

۲- تجربی بودن آنها

۳- نمادین بودن آنها

مزایای کاربردی بودن برند

۱- یکی از مزیت های کاربردی بودن نام های تجاری  (انتخاب نام برند مناسب) این است که کلیه نیازها، جهت رفع مشکلات بودجود آمده برای محصولات و یا خدمات را برآورده می کند و به طور کلی مربوط به صفات کلی محصولات و خدمات می باشد.

۲- چنانچه افراد مصرف کننده محصولات نیازهای شخصی داشته باشند، برندها آنها را برآورده کرده و این نوع مزیت ها مشابه ویژگی های محصولات است، اما به صورت شخصی ارزیابی می شوند.

مزایای تجربی بودن

۱- این مزیت مربوط به برندهایی است که یک تجربه و یا یک خاطره خوب از استفاده محصولات و خدمات در ذهن مشتری باقی می گذارند و احساسات یک مشتری را درگیر می نمایند.

۲- یکی دیگر از مزایای تجربی بودن برند ها مربوط به حسی است که از آن برند در وجود مشتری باقی می گذارد، یعنی مشتریان در زمان استفاده از این برند چه حسی دارند؟!

مزایای نمادین بود برندها:

  • مزیت نمادین بودن برندها در مواقعی نمود پیدا خواهد کرد که افراد با استفاده از محصولات و خدمات آن برند (نام برند) بخواهند، خودنمایی کنند و یا به جلوه دادن خود در مقابل دیگران بپردازند. این نیاز به صفات محصولات مرتبط نمی باشد.
  • مزیت دیگر نمادین بودن برندها (اسم برند) مواقعی است که طبقه اجتماعی و کلاس افراد را تعیین کند.

خدمات ثبت سفیر در خصوص ثبت برند (و انتخاب نام برند)

  • در صورتیکه هر نوع سوال و یا ابهامی در مورد نوع فعالیت و یا انتخاب نام برند و یا لوگو و … دارید می توانید از خدمات مشاوره رایگان موسسه حقوقی فردا از طریق فرم مقابل و یا تماس با شماره ۸۸۸۸۰۷۲۷ ۰۲۱ بهره مند شوید.
  • در صورتیکه امکان ثبت برند مورد نظر شما وجو ندارد، ما می توانیم با خدمات VIP جهت ثبت برند مورد نظرتان اقدام نموده و یا با ارائه مشاوره تخصصی، در جهت رفع مشکل شما اقدام نماییم.
  • در صورتیکه سابقه تولید و فعالیت با نام ثبت نشده دارید و شخص دیگری برند شما را ثبت نموده، کلیه مراحل شکایت و پیگیری تا باز پس گیری برند ثبت شده را به ما بسپارید.

نام و نام خانوادگی فارسی (الزامی)

ایمیل

تلفن همراه (الزامی)

استان

زمینه فعالیت

(فایل عکس با حجم حداکثر 300 کیلوبایت)لوگوی مورد نظر

کالاهای مورد نظر

توضیحات