پیگیری درخواست ثبت شرکت و تغییرات شرکت پیگیری درخواست برای پیگیری مدارکی که قبلاً در سامانه اینترنتی ورود اطلاعات شده است باید بر روی لینک «پیگیری درخواست» کلیک نمایید. در این صفحه ابتدا «نوع درخواست» را انتخاب می نمایید که ممکن است ثبت تاسیس یا صورتجلسه تغییرات باشد. سپس «شماره پیگیری» که قبلاً توسط سامانه به متقاضی اعطا شده را در قسمت مربوطه وارد نموده و کلید را کلیک می نمایید. در این هنگام وارد مراحل مختلف ثبت و پیگیری خواهید شد. اگر به هر دلیلی شماره پیگیری خود را فراموش یا گم کرده باشید. می توانید لینک «شماره پیگیری خود را فراموش کرده ام» را کلیک نمایید. در این حالت اگر نوع درخواست صورتجلسه تغییرات باشد می توانید با پاسخ به چند سوال وارد سامانه شده و پیگیری را انجام دهید. در این صفحه باید اطلاعات شرکت خود از جمله «شناسه ملی» و «شماره ثبت» را وارد نموده و «نوع شرکت» را از فهرست مربوطه انتخاب و «تاریخ جلسه» را وارد می نماییم. سپس «نوع صورتجلسه» را از فهرست انتخاب و در انتها کلید «جستجو» را کلیک می نماییم.