خرید برند آماده

/خرید برند آماده
خرید برند آماده ۱۳۹۵-۱۱-۱۱ ۰۸:۰۰:۰۵ +۰۳:۳۰

خرید علامت تجاری آماده

خرید برند تجاری دارای محاسن بسیاریست. زمانی که شما شروع به راه اندازی یک کسب و کار می کنید، اگر بخواهید شرکت راه بیاندازید باید زمانی را صرف ثبت شرکت خود نمایید، سپس کالایی که در شرکت تولید می شود را روانه بازار کنید. برای رقابت در بازار، نیازمند یک نام برای محصول خود می باشید، تا وجه تمایز کالای شما با دیگر کالاهای موجود در بازار باشد، تا مشتری حق انتخاب داشته باشد. برگزیدن یک نام برای کالا، انتخاب برند نامیده می شود که این کار مستلزم دانش کافی در این زمینه می باشد. خرید برند تجاری آماده بسیار به صرفه تر است زیرا اولاً باید یک نام تجاری زیبا و دلنشین انتخاب نمایید، دوماً باید این نام دارای معنی فارسی باشد، سوماً باید شبیه نام های ثبت شده دیگر نباشد. بعد از انتخاب نام، نوبت به تهیه مدارک لازم برای ثبت برند می باشد. ثبت برند در ایران به دو شکل حقیقی و حقوقی انجام پذیر می باشد که برای ثبت در هر کدام، نیازمند مدارک متمایزی می باشد. بنابراین باید بدانید می خواهید برند خود را حقیقی ثبت نمایید یا حقوقی و سپس بدانید چه مدارکی برای ثبت آن لازم دارید و آن را تهیه نمایید تا کلیه اطلاعات و مدارک را در سامانه ثبت علائم تجاری به درستی وارد نمایید. در صورتی که ثبت برند درخواستی، تکراری نباشد، مشابه برندهای ثبت شده قبلی نباشد، در لغتنامه فارسی دارای معنی باشد و مدارک شما تکمیل باشد، باید منتظر تایید نام و ثبت برند باشید. این مدت بسته به نوع کار ممکن است از یک تا شش ماه زمان ببرد و در صورتی که یکی از موارد گفته شده انجام نشود یا ناقص انجام شود، ممکن است پرونده دچار اعلام نقص شود که باید بررسی شود تا مشکل رفع گردد. در برخی مواقع که برند دارای تشابه با برند ثبت شده دیگری می باشد، شما ناگزیر به انتخاب نام دیگری می شوید که ممکن است زیاد خوشایند شما نباشد. بنابراین می بینیم که انتخاب یک نام که بتواند ثبت شود نیازمند صرف تجربه و زمان می باشد. برخی مواقع پیش می آید که شخصی اقدام به ثبت برند می کند اما هر بار با تشابه برند روبرو می شود و حتی ممکن است تا یک سال درگیری ثبت برند باشد. بنابراین یا یک سال کالای خود را وارد بازار نکرده است که موجب ضرر مالی شده، یا کالا وارد بازار شده اما هر بار با اسم جدید که این باعث می شود هزینه تبلیغاتی که برای شناساندن کالا خرج شده است هدر رود.

فرم سفارش علامت تجاری

خرید علامت تجاری ثبت شده

شما به راحتی می توانید برای جلوگیری از اتلاف وقت، از لیست برند هایی که در این سایت ثبت شده، اقدام به خرید برند نمایید. در این سایت می توانید برند متناسب با کالای خود را پیدا کرده و در کمترین زمان و بدون هیچ دردسری آن را از شخصی که به آن نیاز ندارند خریداری کرده و علاوه بر جبران هزینه های ثبتی ، در وقت خود نیز صرفه جویی نمایید. نقل و انتقال برند در ایران کاملا قانونی می باشد و بسیار راحت و آسان می باشد و طی مدت زمان کمی این کار قابل انجام می باشد. برای خرید یک برند ثبت شده، می توانید با ما مشاوره کنید تا برندهایی که برای کالا و کار شما مناسب می باشد را به اطلاعتان برسانیم و نقل و انتقال برند را به ما سپرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن با قیمت مناسب برند مورد نظر شما را خریداری کرده و به نام شما نماییم. بنابراین با کمک از ثبت سفیر می توانید به راحتی نام تجاری مورد نظر خود را یافته و در کمترین زمان و با قیمتی مناسب آن را خریداری نمایید. این کار علاوه بر اینکه به شما قدرت انتخاب بین چندین برند را می دهد، باعث وارد شدن هر چه زودتر شما به بازار می شود که در نهایت منجر به سود رسانی بیشتر می گردد. بنابراین هنگامی که شما برای ورود به بازار، استراتژی دارید و برنامه ریزی درستی انجام داده اید، دیگر جایز نیست تا منتظر ثبت برندتان باشید. به راحتی از میان برند های موجود می توانید آن برندی را که برای کالایتان مناسب تر است را انتخاب کرده و فقط مالکیت آن را تغییر دهید. نقل و انتقال علامت تجاری بسیار راحت و آسان بوده و در مدت زمان کوتاهی انجام می گردد.

چطور برند آماده بخریم؟

برای انجام این امر کافیست از قسمت ” خرید برند ” فرم درخواست را پر کرده تا کارشناسان ما در کمترین زمان تمامی برند های طبقه کاری شما را لیست کرده و با شما تماس بگیرند. به طور کلی برای اینکه بتوانید یک کسب و کار موفق و اثرگذار داشته باشید، باید بتوانید طبق یک برنامه مدون برند تجاری خود را به دیگران معرفی نمایید این امر امکان پذیر نیست مگر با جذب مخاطبان ازطریق شناساندن برند تجاری به مشتریان.
با توجه به قانون نقل و انتقال برند در قوانین مالکیت صنعتی و بر حسب نقل و انتقال قراردادی امکان خرید و فروش برند با توجه به قوانین وجود دارد.

مراحل خرید برند تجاری

  1. استعلام دفترخانه اسناد رسمی از اداره ثبت علائم تجاری جهت بلامانع بودن خرید برند و صحت نام تجاری مورد نظر
  2. امضای صلحنامه انتقال قطعی نام تجاری در دفترخانه اسناد رسمی
  3. چاپ آگهی نقل وانتقال در روزنامه رسمی کشور

نحوه دریافت و پرداخت وجوه نقل و انتقال برند

  1. ابتدا ۱۰% کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت جهت انعقاد قرارداد باید واریز گردد تا دریافت استعلام انجام شود.
  2. بقیه مبلغ در دفتر اسناد رسمی هنگام امضای سند نقل و انتقال باید واریز گردد.

مراحل خرید برند

مراحل خرید برند همچون مراحل ذکر شده در نقل و انتقال قراردادی برند می باشد. با در نظر گرفتن این امکان در قانون در حین نقل و انتقال شرکتها و واگذاری امتیاز بنگاه های اقتصادی امکان انتقال برند و نام و نشانهایی که متعلق به آن بنگاه است نیز وجود دارد که همین امر به اهمیت خرید برند می افزاید . علاوه بر این امکان خرید برند باعث می گردد که دیگر برندهایی که از سوی مالکانشان بدون استفاده است، تا زمان اتمام مهلت راکد نمانند و با انتقال به شخص دیگر شرایط استفاده مجدد از آنها فراهم گردد.

جهت اطلاع از نامهای تجاری آماده فروش (فقط نام کالای درخواستی) را به شماره زیر را پیامک زده و بعد از ۱۰ دقیقه کلیه نام های تجاری آماده فروش به گوشی شما پیامک زده خواهد شد.

همچنین جهت مشاوره و ثبت علامت و نام تجاری با شماره زیر تماس حاصل نمایید:

خانم هاشمی :

۰۹۱۲۹۳۴۸۲۷۶

نظر بدهید